Mazagon – Cadiz – Barbate
11/08/2012

Crònica de dues etapes de cop...ahir varem sortir a sopar unes bones ortiguillas, puntillitas, etc... a Cadiz i no varem tenir temps de escriure res ...

Per fi ja ens banyem !!! Aigua a 23 - 24 graus ! Quin gust !!

Dos dies tranquils amb vent al migdia, però ja estem a Barbate preparats per creuar el Estret dema. Temps propici, vents d'oest i plenamar a les 12. Sortida dema a les 9 per creuar amb corrents a favor i vents d'oest. Condicions ideals !

A part d'això, avui estem preparant unes barracudes que hem pescat avui !....Fotos a la galeria ! En Patrick esta fet un crack de la pesca! I jo (Joan) de la neteja dels bitxos, i la Xita i l'Emma de cuinar el tot!

Bé, us deixo fins dema perquè tinc un mojito a l'espera !

Petons

Ayamonte - Mazagon
09/08/2012

Hola a todos!

Hoy estamos fondeando cerca del puerto de Mazagon. El día de navegación ha sido mas flojo que ayer pero nos han venido a ver unos delfines, y no veas que delfines, eran enormes!! Los que habíamos visto hace unos días en Portugal eran más pequeños, Patrick dice que son mas grandes ya que aquí los alimentan con pescadito frito!! Que suerte han tenido, solo llegar y ya han visto delfines!!

Joan ya está más contento, ya hace más calor y el agua esta mas calentita y se puede bañar. La verdad es que el calor empieza a apretar.

Mañana queremos ir hasta Cádiz, así podremos ir a hacer un poco de visita a la ciudad. Y ya nos vamos preparando para cruzar el estrecho!

Un beso a todos

Faro - Ayamonte
08/08/2012

Hola a todos!!
Hoy hemos entrado en España otra vez! Estamos en Ayamonte. La travesía desde Faro ha sido de lo más tranquila, casi sin viento y sin olas. Cuando hemos llegado a Ayamonte, Patrick y Emma ya estaban en el puerto esperándonos. Se van a quedar unos 14 días con nosotros, ya nos va bien un poco de compañía.

Mañana iremos hacia Punta Umbría y ya haciendo camino para Gibraltar, a mí personalmente (soy Conxita) me hace un poco de yuyu pero que le vamos a hacer!! No me lo voy a hacer a nado, no? Bueno todavía me quedan unos días para hacerme a la idea!!.

Un beso para todos los que nos leéis.

Portimao - Faro
07/08/2012

Avui ha sigut el dia amb el mar mes tranquil i mes calor de tota la travessia. Unes 35 milles de Portimao a la Illa de Faro. Penúltima etapa portuguesa, ja que dema ja dormirem a Ayamonte, Huelva.

Cap comentari sobre la navegació. Tot súper tranquil i poquet vent...

Hem aprofitat per navegar prop de la costa i poder gaudir d'una costa del Algarve molt maca, però una mica massa desenvolupada....

Dema arriben en Patrick i l'Emma a passar uns dies amb nosaltres. Segona visita que tenim i esperem rebre'n moltes mes !

Fins aviat !

07/08/2012 | Lluis i Emi
Hola nois,
Els detalls mariners força be, ja estem en situació. Quina mala passada lo del genova, esperem que l'hagiu pogut reparar. Joan, estas molt àgil, però sort que la Conxita tenia ajuda......suposem que del winche electric ha ajudat sino crec que encara estarias a mig cami, jejejeje. Us enviem unes pagines de youtube perque canvieu de visió ,espere que us agradin. http://www.youtube.com/watch?v=w_X4oE05Ykc&feature=em-share_video_user http://www.youtube.com/watch?. v=PoemvgDHg0k&feature=em-share_video_user . Que disfruteu de la nova companyia.petons

Sines - Portimao
06/08/2012

Ja hem creuat el Cabo San Vicente i som al Algarve ! Segona fita complida...ja nomes ens falta Gibraltar !

La ruta d'ahir : 76 milles sortint a les 6 del mati (encara de nit) per poder creuar el Cap avanç de les dues del migdia, ja que la previsió donava ratxes de 30 nusos a partir d'aquella hora. Sortida de Sines espectacular, ja que més de 15 vaixells sortíem a la mateixa hora del port cap el mateix destí, el Cabo de San Vicente. I així va esser. Al creuar al cap sobre les dues i mitja, es va posar a bufar, i efectivament les prediccions es varem acomplir. Posem un ris a la major, i al tornar a obrir el Gènova, el grillet de la drissa es trenca i ens quedem sense Gènova...a plegar pitant. Total..que les ultimes 15 milles, les varem tenir que fer a motor.

Entrada al port de Portimao amb puntes de 24 nusos...divertit !!! Primera maniobra a la benzinera, i desprès maniobra al amarre....sense comentaris. Però varem fer els dos sense trencar res !

Avui dia de descans a Portimao, arreglar el Gènova amb pujada al mastil inclosa, compres de queviures i dema si la meteo o permet, cap a Faro, que serà la ultima etapa portuguesa ( ara que ja el començava a parlar be :-) ) i desprès cap a Ayamonte (Huelva).

Com a comentari anecdòtic, començo a entendre perquè als anglesos els hi agrada tant això del Algarve. Es com a casa seva: fa fred. l'aigua de mar esta a 18 graus i fa molt de vent ! això si, fa sol i es poden posar com gambes !!!

A veure si la setmana que be ja podem estar al mediterrani i gaudir de banys amb aigua a temperatures normals.

Petons a tots !

Lisboa - Sines
04/08/2012

Ja som a Sines. Avui hem sortit a les 6 del mati per que tenim vents forts per les tardes amb ràtzies de 30 nusos. Així que aprofitem els matis per navegar i arribar d'hora al destí. Desprès tarda de relax i preparar la següent etapa. Si tot va be, dema passat passarem el Cap de Sant Vicente !

Ja ho explicarem amb mes detalls.

Cascais - Lisboa
02/08/2012

Estamos en un puerto en una ciudad llamada Oeiros. Llegamos ayer y hoy hemos visitado Lisboa. Tren hasta Lisboa, y tranvías de los años de la patapum "parriba y pabajo". Pintoresco. El barrio de Baixa, Belem, etc...Hemos andado unos cuantos kilómetros. A mí personalmente no me ha gustado mucho, es como muy vieja y destartalada.

Hemos comido en un restaurante llamado El Club de Jornalistas. Muy bien, nos ha gustado. Christian no nos hemos acordado de hacer fotos!! Lo siento, ya sé que a ti te gustan. Bueno Joan ha comido un risotto de bacalao y yo un trozo de salmón al estilo Thai con verduritas. Buenísimo todo.

Mañana íbamos a salir hacia otro puerto llamado Sines pero hemos pensado que mejor nos quedamos por aquí ya que la previsión de viento no es muy buena, el viento puede llegar a 30 o 35 nudos y para unos novatos como nosotros, nos asusta un poquito. Esperaremos a ver como va mañana y veremos cuando podemos salir de aqui.

Joan ya parece un portugués cualquiera, jeje ya habla portugués con todo el mundo. Normalmente le entienden pero a veces no, pero es igual él le echa morro y ya está. Yo empiezo con mis pinitos, pero vaya no es tan difícil! Hay muchas palabras igual al catalán y otras al español, yo voy mezclando y ya está.
Bueno a ver si podemos salir pasado mañana aunque el viento este un poco fuerte.

Besos a todos

Peniche - Cascais
31/07/2012

Bueno amigos, ya estamos más abajo, estamos fondeando en Cascais cerca de Lisboa. Nos quedaremos por esta zona dos días para descansar un poco de barco.

Hoy casi no hemos tenido viento, pero si sol, o sea que hemos aprovechado para tomar un poco el sol ya que últimamente no lo vemos mucho.

Cuando faltaban unas 6 millas para llegar a destino se ha puesto a soplar el viento y hemos pasado de 4 a 26 nudos. Hemos puesto los rizos a la mayor y como hemos visto que el viento no bajaba de intensidad, hemos decidido acabar de bajar la mayor e ir a motor hasta el lugar de fondeo.

La decisión ha sido la correcta ya que hasta Cascais ha sido como una navegación de obstaculos, intentando no pillar ningún gallo, aquí los pescadores ponen gallos donde les da la gana y hay que ir con mucho cuidado.

En los puertos y fondeos, vamos encontrando a gente que hacen la misma ruta que nosotros.

Ayer, como ya os contamos hicimos la milla mil y tuvimos visita de delfines. Fue divertidísimo! Iban nadando en la proa y se iban cruzando de un lado a otro. No son delfines de color gris como los que vemos normalmente en la tele, estos tienen la barriga blanca!

Figueira de Foz - Peniche
30/07/2012

Ultima étapa antes de llegar a Lisboa, donde haremos un descansito. Como ya os hemos comentado, hoy hemos completado 1000 millas y nos han acompañado los delfines...una pasada.

Cargaremos fotos tan pronto tengamos una wifi normal (supongo que mañana en Lisboa), pues en estos momentos vamos con roaming....

Besos.

31/07/2012 | Emi
Bon dia, el Lluis ja a marxat a treball però ja li he trucat informant dela detall del comportament del simpatic, ja et dirà Joan. Quina cara de guapets que feu, la ruta genial I força ràpida ja esteu a terres del Lluis, a Lisboa aneu a menjar bacallà I al barri de Betlem a menjar un pastisset calent, son les natas, rodons de pasta de full I crema, i hi ha un local molt tipic que te les parets de rajiles blaves, molt tipicas. Petonets I a disfrutar
05/08/2012 | francesca
Quina pasada de viatge, m'alegro molt de veure tot el recorregut. Una foto molt maca. un petó a tots dos.
1000 millas!
30/07/2012

Hoy hemos hecho nuestras 1,000 primeras millas, y para gratitud de estos mares, nos han acompañado una manada de delfines.

Increiblemente bonito!

Porto - Figueira de Foz
29/07/2012

Molt bones !

Avui hem fet la travessia mes llarga fins ara. 66 milles amb 11 hores. Vents de nord a partir de les 2 de la tarda fins a 22 nusos.

Al mati tranquil amb vents de sud de cara i cenyint el màxim. Desprès ha anat canviant fins a posar-se de nord i augmentant fins a 22 nusos. Ris a la major i 70% de Gènova fins a Figueira de Foz. Perfecte ! Mar de fondo de uns 2 metres d'alçada i ben mogut...però el vaixell es comporta de manera impecable.
Temperatures: al mati 14 graus i màximes de 19 graus la resta del dia. Aquí fa un fred que pela !!! A veure si arribem aviat cap el sud i podem gaudir de millor temps. Aquest es segurament el Juliol mes fred que hem passat mai !!! Que maco es navegar. :-)

Be, dema fins a Peniche. 55 milles mes i passarem les 1,000 milles navegades ! Ja us direm a quin punt les hem fet.
Petons a tots !

Porto
28/07/2012

Hola a todos! Hoy hemos pasado el día en Porto i Gaia son dos ciudades separadas por el rio Duero y unidas por tres puentes. Nos hemos pegado una pateada que no veas, hemos andado al menos 10 kilómetros entre una ciudad y otra.
En Porto hay una tienda de libros que se llama lello que nos ha parecido al entrar que la hemos visto en alguna película, no vais a ver ninguna foto ya que está prohibido usar cámaras o videos.
En Gaia es donde están las bodegas de Porto y Joan ha aprovechado para comprar unas botellitas para el camino.
Una cosa que nos ha llamado la atención de estas ciudades es que en las fachadas de las casas hay baldosas que nosotros pondríamos en la cocina o en el baño. Da un colorido diferente y en conjunto es muy guapo.
Desde el teleférico, es impresionante ver los tejados de las casas, todos son iguales y están muy juntos, ya lo viereis en las fotos. Podemos decir que las dos ciudades nos han gustado y nos dejan un bonito recuerdo.
Hoy a cenar y a la cama prontito que mañana si el tiempo lo permite queremos hacer 64 millas o sea unas 13 horas de navegación. Si es posible queremos llegar a Figueira de Foz.

Christian, ya le he dicho a Joan que ponga más fotos de platos gourmet. El ya ha visto el tuyo de la zarzuela.

Merce ya nos hemos comido una longaniza, buenísima!!!! Nos queda otra, jeje

28/07/2012 | mercedes
Hacía dos días que no os leía!! -qué pena la niebla y la falta de viento! Me encanta Portugal!!!! tiene encanto!!Ayer salí al mar por 1ª vez, pescamos 20 xardas y acabé un poco mareada. Mañana me voy a Madrid casi 1 semana, de translado de casa! estaré un poco liada. Seguir pasándolo bien y hacer muchas fotos. Besos a los dos.
29/07/2012 | Albertirosa
Molt maco
Albert i Rosa
Viana do Castello - Porto
27/07/2012

Ja som a Porto ! Avui venint cap aquí hem vist el primer dofí i hem pescat el primer peix...però sens ha escapat! Sort que hem trobat unes bones sardines a la brasa !.

Dema dia de descans i visita turística a Gaia i Porto.

Port nou just a Porto mateix en el riu Douro, i vistes a la ciutat. Que maco !!!
Dema mes...

Ria de Vigo - Viana do Castello
26/07/2012

Aquí estamos otra vez. Hoy estamos atracados en el puerto de Viana do Castello. Hemos venido desde Vigo y con niebla todo el rato. Es agotador!! Hemos navegado a motor y con ayuda de la mayor, hemos intentado izar la genova y cada vez que la izábamos, bajaba el viento, a la tercera hemos desistido. Estamos de vuelta al frio. Brrrbrrrrrr jaja Lo hemos compensado todo con un paseo por la ciudad y un bacalao para la cena que estaba buenísimo. A este paso volveremos a casa rodando!! Buuufffff.

FRANCHESCA!!!!!! Et farem venir de cuinera, tot el que em va dir en Joan de que menjaríem el que pesquéssim, res de res, arribem a port i el primer que pregunta es que li diguin un bon restaurant, o sigui que al octubre preparat perque haurem de tornar a començar dieta!!

Nuria, a les fotos d'avui hi ha una que m'ha fet en Joan amb les orelles de la estàtua de un burro que porto unes arracades que em vas regalar, he pensat amb tu quan me les he posat. Un peto per tu i la Mery. Enric, les poques vegades que em conecto no et veig però ho aniré mirant, molts petons per tu i la Keshry.

Nestor!! Hem vist les fotos on estan fent vela, ja et pots preparar per que quan vinguis a veure'ns ens hauràs d'ajudar, val guapetó? Un peto ben fort.

Un peto per tots!!

27/07/2012 | larry
bravo almirante!!
Porto… ¿Eso debe comenzar a ser más caliente?
27/07/2012 | Néstor
Hola,estic fent un curs de vela i m'agrada moltissim, la foto de la Xita ´m'ha fet riure molt.
Un peto per tots dos.
29/07/2012 | Francesca
HOOOOOllllaaaa, finalment ment crec que puc escriure al bloc, en Carles i jo estem al corrent tots els dies de les vostres aventures, i ja, ja veig que gana precisament gana no passeu. Les fotos son espectaculars, veig que esta tot dominat. un peto enorme pels dos us estimen
Ria de Pontevedra - Ria de Vigo
25/07/2012

Buenas!!! Ayer salimos de la Ria de Pontevedra con niebla y llegamos a las Islas Cies con niebla pero como que el plan era fondear y comer allí, asi lo hicimos y por la tarde salió un poco el sol. Delia dijo que se bañaría pero el tiempo no acompaño y las ganas tampoco!!. Después nos dirigimos a Vigo y amarramos en el puerto ya que Delia se ha ido hoy de vuelta a casa.
Ayer por la noche cenamos en un restaurante que recomendamos si alguna vez visitáis Vigo y todavía existe, se llama La trastienda del Cuatro y está en La Rua Pablo Morillo, 4. La carta es muy variada y comimos muy bien. Este mediodía Delia se ha ido al aeropuerto y nosotros al super a comprar víveres.
Ahora ya estamos en el barco limpiando (eh?Raimundo?) y preparando para salir mañana si no hay niebla.

Mercedes yo ya me he bañado, fui la primera y después se animo Joan, lo que pasa es que pusimos la foto de Joan porque no se lo creería nadie si digo que se ha bañado en aguas tan frías!! Jejeje nos gusta leer tus comentarios y que nos sigáis.

Manel estem contents de que ens segueixis, molts petons a la tieta.

Emi El pop que es va menjar en Joan es dels millors que ha menjat però no direm res del d'Andorra que si no no ens hi portareu mai mes!!.

Montse, enviam la foto del Nestor banyant-se per aquí i dóna-li un petonet de part nostra. Varem arribar a les Cies i estava emboirat i encara que desprès surtis el sol no hi havien gaires ganes de bany. La temperatura no ajuda massa. En Joan diu que si segueix així, la pròxima etapa es directe a Cadiz. jeje

Una abraçada a tots i fins demá

Ria De Arousa - Ria de Pontevedra
23/07/2012

Hola a todos,

Hoy hemos salido de la Ría de Arousa y ahora estamos en la Ría de Pontevedra en una cala llamada Playa Arena de Adra. Por el camino, hemos parado en la Isla Ons, hemos comido en el barco y después a tomar el sol un rato. Hoy no ha hecho demasiado viento por lo que hemos ido a motor bastante rato. Mañana seguimos ruta hacia la Ría de Vigo. Delia se va pasado mañana.

23/07/2012 | mercedes
Que bonitos lugares! Tenemos buenos recuerdos de toda esa zona. No dejeis de ir a las islas Cíes a daros u baño. Disfrutar mucho!! besos para los tres.
24/07/2012 | Emi I Lluis
Quina maravella de paisatge, les fotos son molt maques. No estigueu tristos per la marxa de a Delia, la trobareu a faltar segur, però penseu que no estes sols, estem fent el viatge amb vosaltres. Per cert Joan aquest pop que t'has jalat (no ho puc dir més clar) suposo que ha estat supeior amb escreix als Andorrans......jejejjejeje.petons
Muros - Arousa
23/07/2012

Ahir varem arribar a la Ria de Arousa, la mes gran de les ries. Al migdia, varem fondejar per dinar a Isla Sálvora, una de les illes del Parc Nacional de les Illes Atlàntiques, i desprès de dinar, hem entrat a la ria fins a Puebla del Caramiñal, on hem passat la nit, desprès d'oferir-nos un bon soparet amb la Delia al Mesón. No comento el sopar... ja veureu les fotos.

La navegació dins la ria es com si estiguéssim al Mediterrani. Mar plana com un plat i 14-16 nusos. Una meravella !

Aquest mati estem voltats de pescadors de cloïsses...es tot un espectacle veure les seves arts de pesca.

24/07/2012 | Montse
Què guapa està la Delia! Gaudiu molt els tres i porteu-la a les Cíes, platja de sorra blanca espectacular.
Xita t'enviaré per mail una foto del Néstor de petit allà que t'agradarà (es banyava amb neoprè jeje). Està guapíssim amb els vaixells al darrere, ara vosaltres sou un d'aquells velers que miràvem des de la sorra amb tanta enveja. Disfruteu-lo moooooolt!!!!
Corcubion - Muros
21/07/2012

Hemos salido de Corcubion esta mañana sin viento y al mediodía llegábamos a Muros sin viento. No hemos podido navegar a vela pero ha sido el primer día que ha hecho calor!! Incluso nos hemos bañado. Algunos no podréis creer que Joan se haya bañado con agua tan fría, (normalmente su primer baño del verano es cuando el agua llega a 25º por lo menos) pero tengo foto!!! El agua ha subido a 19º.

La ciudad de Muros es muy bonita, tiene calles muy estrechas, y nos ha llamado la atención que hay muchos bares!! Hemos decidido que mañana iremos hacia la Ría de Arousa.

No os perdáis las fotos de hoy y veréis como estaba el ancla al irnos de Corcubion.

Un beso a todos

21/07/2012 | Emi
Enhorabona per passar la primera prova de foc, finisrerre ja es anecdota. Ara ja podeu relaxar-vos una mica i disfrutar de la convidada. Joan diu el Lluis que ara ja veu que ets n mariner professional........També hem de dir que la closca del soparet ens ha agradat molt. Si algun dia teniu skype ens veiem les cares.petons
21/07/2012 | Lluis
Joan m'ha agramat molt els teus comentaris perque aixi puc tenir més idea del que esteu visquen, ho visualitzo i ja mi trobo. Anau molt bé, com sempre precaució.
21/07/2012 | mercedes
Qué bonitas vuestras fotos! Buen baño Joan!!!!
Hoy tambien hemos ido a la playa. ya he conocido a Delia, muy guapa!! Qué buen plan teneis los tres! Veo por las fotos que no os cuidais nada mal! Conchita vas a mejor.... más calor, sin mareos, agua más calentita! a ver cuando te veo a tí en al agua!!!!! Besos a los tres!
22/07/2012 | Albert i Rosa
Chicos sois unos valientes ya pasasteis la etapa reina a por la otra.un abrazo Albert
Me faltes tu Conxita al aigua ,aquet poble que curiós i mono amb els balcons adornats del tema mariner.

24/07/2012 | Montse
Ho veig i no ho crec... amb lo gelada que està l'aigua... Joan que valent!!!
Corcubion
20/07/2012

Avui ens hem quedat a Corcubion i hem rebut la primera visita !. La Delia ha arribat, desprès de mes de 10 hores de viatge, entre tren a BCN, avio a Santiago i bus a Cee !...total, casi com creuar el "charco" !. Contents de rebre la primera visita i esperant que tots els que ens seguiu vingueu un dia a bord.

Dema seguirem les ries altes....

Corme - Finisterre
19/07/2012

Bueno, aquí estamos otra vez. Hoy hemos pasado el temido Cabo de Finisterre, buufff nos cuesta casi el divorcio!! Es que cuando el viento se pone a mas de 25 nudos, le doy la culpa a Joan jejejej, menos mal que son ya muchos años... Ahora entendemos un poco porque a esta costa le llaman Costa Da Morte. Nosotros hemos pasado el cabo a una distancia prudente, la que indican los derroteros y el viento se ha puesto a soplar que ha pasado de 15 a 27 nudos en minutos, cerca de la costa debe ser horroroso... Es uno de los dos recorridos que nos daba un poco de yuyu, el otro es Gibraltar. Ahora estamos fondeados cerca de Finisterre, en un pueblo llamado Corcubion, donde dicen que el fondeo es perfecto por estar resguardado del viento, bien pues estamos fondeados y el viento sopla a 14 - 15 nudos. A los lugareños les debe parecer que esto no es viento!!!
Mañana día de descanso. Llega Delia a pasar unos días con nosotros, iremos mas descansados. De momento hemos tomado el sol pero de bañarnos nada de nada, el agua está a 16º.
Un beso a todos!!!

19/07/2012 | Montse
Ostres m'emociono al llegir-vos!!!! Ara us anava a trucar per veure si tot anava bé i si finalment havíeu passat Finisterre o no. He vist la posició del spot allà a "can pixa" de la costa jejeje i he pensat uuuui aquests ho intenten avui!!!
De debò és un luxe poder compartir el vostre somni, encara que sigui des de la distància, i viure una mica tot el que esteu fent. Gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres!!!
Nois heu superat les obres de casa i el Cabo Finisterre, d'aquí a l'eternitat!!! Però us imagino us imagino... jajajajaja!!!!!
Un gran BRAVO pel Simpatic, pel Joan i la Súper Xita!!!!
Molts petons i mooooooltes felicitats!!!
Montse

PD1: Joan, l'Armand et trucarà perquè us expliqueu les vostres aventuretes, ell ahir també la va fer grossa... si pots mira el Fb ;-)
PD2: Xita, estàs més guapa que mai!!! T'ho torno a dir perquè és veritat, estàs guapiiiiiiissima!!!!!
19/07/2012 | conxita
Hola Montse!!, el problema que ting es que en Joan em va dir que nomes menjariam el que pesquesim i no hem pescat res o sea que ja saps de restaurant en restaurant cada vegada que podiam. Aixis ni hi ha qui perdi pes!
Tu has vist la cara de acollonida (con perdón) que faig a la foto? jeje No volia que me la fes i m'ha obligat! tu creus?
Ens va encantar parlar amb en Nestor, es un sol de nen. Donali un peto de part nostra!!

Al Joan no li funciona el facebook ara li deixo entrar al meu per veure lo del Armand!

Petons!!
19/07/2012 | Montse
Doncs si has d'esperar que pesqui alguna cosa... he vist el seu estil pescador, es posa d'esquenes a la canya!!!! Jajaja!!! Estirat i llegint un llibre, i si piquen ja m'avisaràn oi? Jajaja és mot bona la foto! :-)
Joan i encara no has estrenat el nostre regalet? No ve de gust una inmersió a aquesta temperatura?
Ara que arriba la Delia heu d'anar a les Illes Cíes, son molt maques i amb millor temperatura.
Respecte a la foto, ni cara d'acollonida ni res, jo la trobo espectacular. Molt poca gent tindrà una foto com aquesta, de Finisterre desde el mar. Molt fort.... quins cracks!
20/07/2012 | nuriri
que guapa tietaaa!!! :)
una abraçada als dos i a disfrutar!
20/07/2012 | Pili y Franz
Hola, chicos....
Pensando en vosotros todos los días y no os escribíamos.
Sois realmente valientes. Yo ni atada lo hacía.
Con el calor de Madrid echamos de menos el paseo por el Norte o por nuestros lares, pero siempre por tierra ..........
Os vamos siguiendo y vemos que todo funciona de maravilla o casi, así que ya os vamos a ver casi sólo en foto este verano.
Un abrazo muy fuerte y adelante que falta menos para llegar a las tranquilas aguas....
20/07/2012 | Mercedes
Espero que vuestro día en Corcubión haya sido fantástico! Y la llegada de Delia una alegría más! Ahora Juan tendrá ayuda a la hora del mediodía, aunque espero que el aparatito que te trajo Delia te sirva definitivamente y puedas disfrutar de cada nuevo día. Besos para los tres . Una foto con Delia para conocerla!
21/07/2012 | Albert i Rosa
Pero!!!!Hoy no hay bloc y ayer tampoco pero que pasa!!!queremos comentarios del simpatic