ZeeRovers

chillingzzz

27 August 2016 | Echnick
Veerle
Nu zal ik maar weer eens een verhaaltje schrijven lang niet meer gedaan😜
Gister morgen waren we al vroeg op ff lekker eten en Daarna waren we vertrokken uit Simi. Een tocht van ongeveer 40 mijl naar Echnick. Sanne maartje en ik mochten in het begin nog ff een halfuurtje zowat op de band achter de boot, toen het te hard begon te waaien moesten we er weer af :( . Daarna lekker gezond op het dek heerlijk ff weer lekker bruin worden😌 toen bedacht ik me dat we nog de hangmat hadden en besloot om die maar eens weer op t hangen. Pap zei hoe ik het allemaal moest doen, ik maar heen en weer rennen van voor naar achter want dan had ik de klep niet goed opengemaakt blablabla 10 uur later... Bijna klaar met de hangmat 😂 maar toen... Ik zag op eens een bruine vlek in het water heel blij bewegen en toen sprong het omhoog! 'OMG DOLFIJNNNN!!!!' Jaaa alweer de tweede keer deze vakantie! Geweldig die beesten. Het was er wel maar 1 komt niet vaak voor. Ff zwom hij een stuk met ons mee onder de boot en dan weer naast de boot erg speels! Maar toen ging hij weer weg was wel maar ff maar als nog echt geweldig! Ff later kwamen we eindelijk aan in Echnick de plek waar al die schildpadden zitten. Jaaaahh! in de haven stelde het niet echt veel voor. Maar het is er wel erg mooi! Pap Sanne en ik waren ff wat rond gaan varen in t bootje kijken wat er allemaal was. Uiteindelijk kwamen we uit bij een klein haventje waar alle rondvaartbootjes lagen voor naar die schildpadden te gaan. Pap had een van zo'n rondvaartbootjes geregeld. Met een schipper en voor de rest gewoon voor ons 5. Leuk! S'Avonds lekker gegeten.

Zaterdag
Vanmorgen vroeg op snelsnel eten omkleden tas inpakken en weg wezen. Daar zaten we dan nu niet meer zelf varen maar nu eens ff lekker chillen! Helaas waren er geen schildpadden. Ze zeiden ook dat het seizoen van de schildpadden net voorbij was:( tot zondag waren ze te zien jammer dan. We hebben verder wel nog een leuke dag gehad. We waren nog naar oude ruïnes gaan kijken die 3000 jaar voor christen zijn gemaakt. Toen zijn we verder naar het modderbad gegaan dat was ook erg leuk! Toen zijn we wat gaan eten en maar weer terug naar de boot gegaan. Het was een erg leuke dag!
Vessel Name: Bon Vivant
Vessel Make/Model: Bavaria 39 lagoon
Hailing Port: Port Zelande
Crew: Roel, Anuschka, Sanne, Maartje en Veerle
About:
Hallo, wij zijn de familie Rovers, en we zijn met onze zeilboot (Bonvivant) vanaf 2008 op weg naar Kroatië. We zijn vertrokken in Zeeland (Nederland) en liggen nu met de boot in Italië. We zijn nu al 6 jaar onderweg. [...]