ZeeRovers

Op weg naar .......

03 September 2016 | Home sweet home
01 September 2016
30 August 2016 | Marmaris
27 August 2016 | Echnick
25 August 2016 | Turgutreis
23 August 2016 | Iasos
08 August 2016 | Iasos
06 August 2016 | Nisos
29 July 2016 | Ankerbaai bij Turgutreis
26 July 2016 | Cokertme
25 July 2016 | Turgutreis
24 July 2016 | Iassos
16 August 2015
16 August 2015
16 August 2015
16 August 2015
16 August 2015
14 August 2015 | Preveza

Tot volgend jaar!

03 September 2016 | Home sweet home
Maartje
Dat was de vakantie dan weer, morgen vroeg het vliegtuig naar istanbul en dan het vliegtuig naar keulen. Wat was het weer een mooie, relaxte en leuke vakantie. Weer zo veel gezien, en zoveel meegemaakt.
Ik ben bang dat het me niet gaat lukken om iedereen weer een verhaaltje te laten schrijven, "ik kan dat niet" is altijd t excuus, heh sanne!
Maarja, dan doe ik het wel. Turkije is een mooi land, met mooie natuur en ook goeie zeilwind, alleen soms wat te hard. Je merkt hier helemaal niks van de onrustigheid in dit land, de mensen zijn stuk voor stuk hartstikke aardig en behulpzaam maar aan de drukte in het land merk je het wel... Best wel zielig als je in een dorpje loopt waar het normaal bom vol zit van de mensen, toeristen, en nu amper iemand te vinden is. Als we hierom vragen aan bijvoorbeeld restaurant obers zie je aan deze mensen hoe moeilijk het ook voor hun is, dit is een heel slecht jaar hoorden we keer op keer. Turkije is onrustig, onrustig is niet veilig volgens veel mensen en niet veilig is geen toeristen, geen toeristen is geen geld. Zielig. Maarja.

Wat ik het leukste aan deze vakantie vond weet ik eigenlijk niet.. Alles was leuk en ondanks het ook een vrij luie vakantie was, heb ik me niet vaak verveeld. We hebben weer een behoorlijke afstand afgelegd, van iasos marina naar Marmaris en weer terug.
Het was super! Tot volgend jaar👋🏼
Comments
Vessel Name: Bon Vivant
Vessel Make/Model: Bavaria 39 lagoon
Hailing Port: Port Zelande
Crew: Roel, Anuschka, Sanne, Maartje en Veerle
About:
Hallo, wij zijn de familie Rovers, en we zijn met onze zeilboot (Bonvivant) vanaf 2008 op weg naar Kroatië. We zijn vertrokken in Zeeland (Nederland) en liggen nu met de boot in Italië. We zijn nu al 6 jaar onderweg. [...]
Extra: Deze blog wordt bijgehouden door Sanne, Maartje, Veerle Roel en Anuschka

Zeerovers

Who: Roel, Anuschka, Sanne, Maartje en Veerle
Port: Port Zelande