AMA 2002 - 2013

Small boat sailed across Mediterranean by a crazy family and friends.

24 July 2014
24 August 2013 | Turkey
23 August 2013 | Greece - Turkey
22 August 2013 | Greece
21 August 2013 | Greece
20 August 2013 | Greece
19 August 2013 | Greece
18 August 2013 | Greece
17 August 2013 | Greece
16 August 2013 | Greece
15 August 2013 | Greece
14 August 2013 | Greece
13 August 2013 | Greece
12 August 2013 | Greece
11 August 2013 | Greece
10 August 2013 | Greece
09 August 2013 | Ikaria
08 August 2013 | Austria
06 August 2013 | Greece

Blog DA ili NE...

24 July 2014
PP


Lezim u kokpitu. Neki vukojebina otocic kraj Parosa. Vlazno je ko u tropima. Plavusa iz potpalublja cvili da ju peku ledja, Uma igra neku psihodelicnu igricu na tabletu, ja razmisljam... Proslo je vec pet dana otkako sam krenuo iz Zagreba...Rekao sam da ove godine necu pisati blog. Dosadan mi je postao. Sve se nesto ponavlja, slicna mjesta, slicnih naziva, nema novina, nema akcije, stari problemi, stare ofucane fore, pre malo erotskog sadrzaja... Ali shvacam da ove godine imam nekako vise vremena, da mi dani traju dulje, da nemam neki presing kao prije... Jel to moze imati veze sa blogom, odnosno izostankom istog? Ili sam otupio i nista me vise ne uzbudjuje?

Hmmm? Pokusavam se sjetiti sto se dogadjalo u proteklih par dana? Sto ima, a da je vrijedno spomena? Realno nista... Ali, opet kad razmislim!? Hmmm! Par nekih situacija koje mi izmame osmjeh... Izgubio sam dijete u luci prilikom ulaska u Grcku...Plavusu sam doveo do toga da za hotel koji je realno najveca rupa u kojoj sam ikada spavao (a spavao sam u par losih) kaze da je cisto prihvatljiv i da joj zatecena crna kovrcava dlaka u krevetu ne smeta previse... Pokusao sam bezuspjesno potkupiti kapetana trajekta plus par clanova mu posade, uci na silu u katamaran za koji nemam kartu... Izjavio sam da mi je opcija ici na krzuer i sto je jos puno gore da bi si mozda zelio provesti odmor u resortu gdje netko drugi misli o svemu... Dozivio sam bonacu i juzni vjetar u cikladama i potpuno realno prihvatio cinjenicu da sam vjerovatno najlosiji ribic u povijesti ribcije... Cak do mjere da se pitam ima li smisla kupiti stap koji sam danas potrgao... Hmmm... Dosta toga za par dosadnih dana... Mozda da ipak nastavim sa blogom, ali u drugacijoj formi...

Da, da!!! Ovogodisni blog biti ce drugaciji... Tamniji... Pun crnih misli... Biti ce postavljena neka zapostavljena no krucijalna zivotna pitanja, ali i ponudjeni odgovori na potpuno besmislena.. Zasto zene cesljaju kosu na 6 bofora, o cemu zebre razmisljaju u slobodno vrijeme, sto Shakin' Stivens i Cat Stevens imaju zajednickog, zasto boli kad palcem opizdis u koloturu, kako ljubimca uciniti poslusnim, zasto u puse iskljucivo iz smjera u kojem zelis ici, koje su prednosti malih ljudi, zasto se brazilska u muskaraca zove afganistanska depilacija i kao neizostavno pitanje zasto ljudi na otocima nemaju osjecaj za udaljenost... Sve to, a i puno puno vise ocekujte u slijedecih mjesec dana... Naravno ne vise svaki dan i bez pravopisnih pogresaka kao do sada nego kad mi se bude dalo...
Comments
Vessel Name: AMA
Vessel Make/Model: ELAN 34
Hailing Port: Copenhagen
Crew: Goga, Uma i Pavel
About: Video / Slikovno / Tekstualni putopis jedne male jedrilice i njezine posade.

Ama - Greece 2011-2014

Who: Goga, Uma i Pavel
Port: Copenhagen