Roars lille eventyrreise

En 2 måneders seiltur rundt det indiske hav

20 May 2010 | Karon beach, Phuket
16 May 2010 | Ao Chalong, Koh Phuket, Thailand
28 April 2010 | Male, The Maldives
26 April 2010 | Male, The Maldives
23 April 2010 | Utenfor Male, Maldivene
22 April 2010 | Dubai, Forenede arabiske emirater
15 April 2010 | Dubai, Forenede Arabiske Emirater
12 April 2010 | Dubai, Forenede Arabiske Emirater
10 April 2010 | Bærum
09 April 2010 | Bærum
08 April 2010 | Bærum
05 April 2010 | Bærum, Norge

Siste dagen før avreise

10 April 2010 | Bærum
Blå himmel, faktisk 2-sifrede plussgrader!
Reisefeberskala fra 1 til 10: sprengt...

I prosessen med siste forberedelser. Takk for alle smågaver som kan bli hendige på turen, håper de kommer til godt bruk! Mangler bare å handle inn noen siste småsaker på Rimi, sette bort noen esker på lager, og pakke det siste som nå ligger til vask, så er jeg klar for å gjøre det indiske havet utrygt!

Flyet går 15.25 fra Frankfurt til Dubai i morgen ettermiddag, så inntil da vil jeg være tilgjengelig på telefon, ellers så er det bare å maile, så skal jeg svare når tilgjengeligheten byr seg. Det vil bli tatt mengder av bilder fra alle steder, noe blir lagt ut, annet blir ikke, men alt vil være tilgjengelig for de som har lyst til å finne ut om enkelte steder kan være for dem å dra til ved en senere anledning :)

Håper alle sammen får en fantastisk vår hjemme i gode gamle hjemlandet! Selv om jeg gleder meg til å dra på tur, skal det bli like morsomt å komme hjem igjen og se dere alle sammen! :)
Comments
Vessel Name: Celtic Avenger