Roars lille eventyrreise

En 2 måneders seiltur rundt det indiske hav

20 May 2010 | Karon beach, Phuket
16 May 2010 | Ao Chalong, Koh Phuket, Thailand
28 April 2010 | Male, The Maldives
26 April 2010 | Male, The Maldives
23 April 2010 | Utenfor Male, Maldivene
22 April 2010 | Dubai, Forenede arabiske emirater
15 April 2010 | Dubai, Forenede Arabiske Emirater
12 April 2010 | Dubai, Forenede Arabiske Emirater
10 April 2010 | Bærum
09 April 2010 | Bærum
08 April 2010 | Bærum
05 April 2010 | Bærum, Norge

Dag 1

12 April 2010 | Dubai, Forenede Arabiske Emirater
37 grader, ikke en sky å se
Etter en lang reisedag, landet flyet til slutt i Dubai. Passkontrollen tok litt lenger enn ventet, fordi en franskmann bestemte seg for å krangle med kontrolleren, og selvfølgelig skulle jeg stå som nestemann i køen. Endelig, halvannen time etter at jeg hadde landet, klarte jeg å komme meg ut av flyplassen, hvor taxisjåfør Johan stod klar. Etter å ha gitt fra meg rimiposen med det mest vesentlige norske for det arabiske kjøkkenet, var det godt å sette seg ned og konstatere at turen endelig er i gang!

For en første dag i en ferie har ting gått overraskende normalt for seg. Bortsett fra været, palmer utenfor vinduene, og et 800 meter høyt tårn som synes uansett hvor du går, skulle man nesten tro det var Norge (eller... kanskje ikke... :P)

Nå blir det grilling og avslapning i hagen, og ta en tidlig kveld. Skal bli kos. Mer kommer etterhvert!

Comments
Vessel Name: Celtic Avenger