Storm og vind

Vessel Name: Odin
28 May 2013 | Elvebredeb
24 May 2013 | ferie
23 May 2013 | Hjemme
Recent Blog Posts
28 May 2013 | Elvebredeb

Over elva

24 May 2013 | ferie

Ananas

Alle har hørt om ananasmyten. Nemlig at man kan stole på ananassaft eller, selve ananasen hvis man skal forbedre sekselivet med kjæresten sin. Ok, må si det i begynnelsen - ikke prøv dette med hvem som helst. Jeg skal bare beskrive hva kjæresten min og jeg gjorde, og vi har vært sammen i over [...]

23 May 2013 | Hjemme

Te Fra Havbunnen

Gi meg en kopp grønn te, og jeg skal være i stand til å gjøre hva som helst resten av dagen! Ja, det er en magisk drikke, en stygg liten plante, som gudene har gitt den magiske evnen til å kvikke opp sjelen vår og det hele indre vesenet vårt.

Te Fra Havbunnen

23 May 2013 | Hjemme
Preparasjonsfase
Gi meg en kopp grønn te, og jeg skal være i stand til å gjøre hva som helst resten av dagen! Ja, det er en magisk drikke, en stygg liten plante, som gudene har gitt den magiske evnen til å kvikke opp sjelen vår og det hele indre vesenet vårt.

Det sa jeg til venninna mi i går.

Fiskemat, sa hun.

Hva? spurte jeg

Det lukter og har smak som fiskemat. Da jeg var liten hadde jeg mange fisk som hjemme dyr, og alltid luktet maten jeg ga til dem som noe fra havbunnen som ikke skal luktes eller spises. Grønn te lukter og smaker akkurat samme som fiskematen.

Alståååå, du har smakt på fiskematen før du ga den til fiskene dine?
Nei det sa jeg ikke! Men lukt og smak henger sammen, vettu
Ja vel, hvis du sier så, svarte jeg, ettersom hun hadde akkurat slått i sønder nytelsen min.

Comments

About & Links