Storm og vind

Vessel Name: Odin
28 May 2013 | Elvebredeb
24 May 2013 | ferie
23 May 2013 | Hjemme
Recent Blog Posts
28 May 2013 | Elvebredeb

Over elva

24 May 2013 | ferie

Ananas

Alle har hørt om ananasmyten. Nemlig at man kan stole på ananassaft eller, selve ananasen hvis man skal forbedre sekselivet med kjæresten sin. Ok, må si det i begynnelsen - ikke prøv dette med hvem som helst. Jeg skal bare beskrive hva kjæresten min og jeg gjorde, og vi har vært sammen i over [...]

23 May 2013 | Hjemme

Te Fra Havbunnen

Gi meg en kopp grønn te, og jeg skal være i stand til å gjøre hva som helst resten av dagen! Ja, det er en magisk drikke, en stygg liten plante, som gudene har gitt den magiske evnen til å kvikke opp sjelen vår og det hele indre vesenet vårt.

Over elva

28 May 2013 | Elvebredeb
varmt

Jeg går på den andre siden. Flytter, rømmer, forsøker å erobre en verden som skal være min, og hvor det blir ingen smerte og lidelse. Hverken torden eller lyn skal stoppe meg, store makter kan ikke forebygge et rettferdig formål.

Men hvordan skal vi kjempe mot de tre største barrierene? Det er tre makiske krefter i denne verdenen, og jeg snakker her om det som folk ellers oppfatter som magi - indirekte påvirkningskraft.

Den sterkeste er sinnet til mennesker. De fleste på jorden har blitt hjernvasket til å tro at det må være sånn eller sånn. Jeg sier ikke noe imot, men jeg sier at verdenen kan være sånn som VI vil at den skal være. Mennesker har skapt og forandret verdenen og ombygget den mange ganger i fortiden, og det kan de gjøre minst like mange ganger til. Derfor hater jeg når noen sier til meg at "ja, men sånn er det, sånn fungerer verdenen på". Som for eksempel når folk definerer hva utroskap er. Og det kan også anses som et date på et møteplass, sexdate eller noe. Det som jeg ikke kan tåle er holdningen til omgivelsene sine, at folk elsker en slags status quo, at de nekter at tingene kan gjøres på en annen måte. Det er en lukket verden inn i hodene deres. Det er det jeg mener med hjernevask.
Kan det være sånn at folk oppfatter noe ganske enkelt, som et sidesprang, som noe forferdelig? Hvorfor skulle det være sånn?

Hvorfor har vi et forskjellig ord for en type samleie med mennsker som ikke er knyttet til det på en særlig måte. Derfor for vi uttrykk som engangsligg, sex, samleie, sidesprang, et knull og så videre. Men hva er forskjellen egentlig? Det behøver ikke være noe særlig forskjell bortsett fra hvor lenge den varer og noen detaljer som ikke kan beskrives i selve ordet for handlinga, som hvor mye det skiller seg fra andre, i forhold til posisjoner, sted, forspill osv. Men seriøst - ellers skulle det hete bare sex, rent og pent. Sånn snakker vi om det for det meste, på twitter, for eksempel. Hvorfor må vi observere dette som et fenomen? Hvis vi føler at vi burde ha det med bare en person om gangen, så trenger vi å diskutere det med den personen som vi er som regel forelsket i. Hvorfor burde det være sånne grenser "i luften" mellom oss, bare fordi samfunnet har funnet på et ord som de markerte som "farlig" eller "ekkel"?

Comments

About & Links